dilluns, 26 de maig del 2014


SA DRAGONERA

Si clicau d'amunt la imatge pdreu veure més fotos de la sortida ;)




El passat divendres 23 de maig, els cinquès de l'escola vàrem fer una visita a Sa Dragonera.
Va ser una excursió genial, ho vàrem passar beníssim, vàrem aprendre un munté de curiositats sobre la natura, i també sobre la història d'aquesta petita illa. I a més el sol ens va acompanyar durant tot el matí. Sa veritat és que és un luxe poder visitar un parc natural com aquest i tots ens vàrem quedar amb ganes de estar més temps allà. Segur que més d'un repetirà la visita. Aquí teniu unes quantes fotos de la sortida. Esper que us agradin!!!!

16 comentaris:

  1. Hola.Aquesta excursio m'agradat molt.

    ResponElimina
  2. Molt xula la excursió a estat molt agradable anar en vaixell la me va part favorita de l'excursió a estat quan el vaixell salpicava aigua i nos empapaben i a la isla hem va saltar una sargantana a la camiseta i le vaix llançar a l'aire sense voler.

    Adrià caceres
    26/05/2014

    ResponElimina
  3. M'ha encantat aquesta sortida.Ha estat una bona experiencia,estic esperant la propera!!!

    Clara :)

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt la excursió i vaig veure a la família de n'Alejo eren molt gran gran sargantanes ma agradat les fots però menos mal que jo no surt a elles però n'alejo era molt plasta.

    Lo que hem va agradar va ser mangar perquè àvia moltes sargantanes i vaig veure a en pare de n'alejo.

    A ESTAT SUPER GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    ResponElimina
  5. Hola sóc n'Auba hi la excursió a sa Dragonera va ser chulisima, lo mes sorprenenent va ser veure una sargantana sense cua , també veure 1.000.000 de sargantanes,també varen veure moltes especiés de aus i també la barca per què se movia molt resumint va ser molt chula.

    ResponElimina
  6. Hola soc na Mar,la excursió a la Dragonera hem va pareixer molt divertida,el que més m'ha agradat a estat anar en el vaixell per que és molt chulo,també hem van agradar les sargantanes per que eren molt gracióses.A més les fotos són molt divertides.
    ADEÙ!!!!!

    ResponElimina
  7. Hola, jo soc en Guiem, ara vaig a escriure, de la illa DRAGONERA.

    Es la illa que varem anar l'altre dia amb la escola de CP BADIES.

    EL QUE MES ME VA AGRADAR ES QUAN ENS VA EXPLICAR LO DE ELS TRES FAROS

    ADEUUUUUUUUUUUUUUUUU

    ResponElimina
  8. M'ha parescut molt divertida.El que més m'ha agradat a estat cuan hem anat en baixei i cuan al principi hi avia moltes sargantanes.

    El que menys m'ha agradat a estat cuan els estaven tirant menjar a les sargantanes i ens varen dir que no lis dona de menjar.

    Peró tan bé m'ha agradat cuant ens varen explicar perqué es nomia el mirador de ''Na Mireia''

    Desiree

    ResponElimina
  9. Hola sóc na Paula. L'excursió a sa Dragonera va ser molt divertida perquè havia moltes sargantanes i la barca es movia molt i mos banyaven. :)

    adeuuuu!!!!!

    ResponElimina
  10. Hola el dia de sa excursio a la Dragonera hem va agradar molt per que varem veure moltes asargantanes i molt mes que venien moltes a l'hora de berenar

    ResponElimina
  11. Hola soc n'Ariadna la excurció hem va agradar molt, va ser molt divertida, la part que més hem va agradar va ser quan anabem en el vaixell amb els giris, les sargantanes molt divertides aquesta a estat una excurció molt chula
    adeuuuuuuuu :)

    ResponElimina
  12. hola soc en Marc S la excurcio a la dragonera me va agrada moltisim gracies

    ResponElimina
  13. hola soc n´emily i la excursio de la dragonera va ser molt xuli la meva part preferida va ser cuan anavem al vaixell i nnos banyaven

    ResponElimina